SYSTEMY WYDECHOWE

Układy Wydechowe Wysokich Osiągów

 

Podwójny tłumik z chromowanym przyciętym wydechem "Racing"

Oryginalne tłumiki AC Schnitzer wykonane ze stali szlachetnej w połączeniu z różnymi rodzajami chromowanych końcówek wydechu wpływają na zwiększenie mocy oraz, szczególnie w przypadku silników benzynowych, specyficzną akustykę pracy silnika oraz sportowy wygląd samochodu.

A jaki jest Państwa zysk?

 

Przycięty wydech "Sport"


Wydajne Osiągi AC Schnitzer - ulepszone rozproszenie gazów wydechowych pozwala silnikowi Państwa samochodu na bardziej wydajną pracę i prawidłowe „oddychanie”. To może poprawić osiągi silnika.

 

Przycięty wydech "Sport"

Certyfikaty Autentyczności oryginalnych tłumików AC Schnitzer oraz oryginalnych przyciętych wydechów AC Schnitzer „Racing", „Sport" oraz „Sports Trim” gwarantują maksimum bezpieczeństwa oraz najwyższą jakość.

Większa zwinność – z oryginalnym tłumikiem AC Schnitzer specjalnie zaprojektowanym dla Państwa silnika, zyskujecie Państwo poprzez ulepszoną, bardziej bezpośrednią reakcję w momencie szybkiego rozproszenia gazów wydechowych, co sprawia, że silnik może rozwinąć swoją pełną moc.

 

Przycięty wydech "Sports Trim"

Większa radość z jazdy  – nawet przy niższych zakresach obrotów na minutę, system emituje charakterystyczny dźwięczny odgłos.

Więcej bezpieczeństwa – oryginalny podwójny tłumik AC Schnitzer jest tworzony z nieskazitelnej stali V2A, w celu zachowania długiej żywotności oraz optymalnej odporności na korozję.

Układ wydechowy AC Schnitzer – cztery kryteria rozwoju

 

Przycięty wydech "Racing Evo"

1. Inżynieria dźwiękowa
Każdy pojazd przechodzi osobny rozwój dźwiękowy w laboratoriach akustycznych, zanim układy wydechowe są testowane we wszelkich możliwych zakresach obrotów, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz podczas jazdy. Szeroki zakres testów jest wykonywany na torach wyścigowych oraz drogach publicznych.

Usłysz różnicę pomiędzy  standardowym układem wydechowym a rozwiązaniem wydechowym AC Schnitzer. Kliknij tutaj, aby przejść do naszych dźwięków oraz dźwiękowych obrazów wideo

 

Przycięty wydech "Racing" (dla modeli X)

2. Idealne dopasowanie
Przed ukończeniem części rezonansowej, element podpodłogowy modelu jest analizowany pod kątem przestrzeni konstrukcyjnej. Następnie część rezonansowa jest precyzyjnie zdefiniowana z wszelkimi standardowymi punktami mocowania. Te są następnie sprawdzane dla wszelkich typów pojazdów oraz wariantów silników.
By uzyskać najlepszy rozwój osiągów dla momentu obrotowego oraz mocy, ważne jest, aby zapewnić redukcję w zaworze zwrotnym i równocześnie zdeterminować optymalne ścieżki przepływu.

  

Podwójny tłumik z chromowaną rurą wydechową „Sport"

Osiągi pojazdu są tu decydującym czynnikiem: dla standardowego pojazdu lub dla pojazdu wyposażonego w ulepszenie osiągów AC Schnitzer, wszelkie dokładne wymagania muszą zostać wzięte pod uwagę.

Ostatni, ale nie mniej ważny punkt, to opracowanie aerodynamiki w okolicach tylnego zderzaka, które jest optymalnie zaadaptowane do układu wydechowego oraz wariantów rury wydechowej.

 

Test emisji spalin

3. Zakres
Zakres elementów wydechowych oferowanych przez AC Schnitzer zaczyna się od rur wydechowych, przyciętych końcówek, poprzez tłumiki oraz podwójne tłumiki, aż do pełnych układów wraz z optymizowanymi konwerterami katalitycznymi zapewniającymi optymalny rozwój mocy.

4. Materiał/Jakość 
Jedynie najwyższej jakości materiały z nieskazitelnej stali są używane w naszych układach wydechowych.

Ponieważ układ wydechowy nie jest jedynie akustycznym podpisem Państwa BMW.
AC Schnitzer oferuje zakres szeroko różniących się projektów i urządzeń pomocniczych.

 Przycięte wydechy

 

Standardowy tłumik z chromowanym przyciętym wydechem „Sport" AC Schnitzer

-    AC Schnitzer chromowane przycięte wydechy „Sport",
-    „solo" dla BMW serii 1 (F20/F21), serii 3 (F30/F31/F34),
    serii 4 (F32/F33), tak jak i dla
-    MINI (R56/R57/R58/R59)

 

Standardowy tłumik z chromowanym przyciętym wydechem "Racing Evo" AC Schnitzer

-    AC Schnitzer chromowane przycięte wydechy „Racing Evo",
-    „solo" dla BMW serii 1, serii 2, serii 3 oraz serii 4 (F20/F21, F22/23, F30/31, F32/33)

 

Standardowy tłumik z chromowanym przyciętym wydechem „Racing" AC Schnitzer

-    AC Schnitzer chromowane rury wydechowe „Racing",
-    „solo" dla BMW serii 1, serii 3, serii 4 (pełne zakresy modeli),
    serii 5 (F10/F11/F07), X1 (E84), X3 (F25), Z4 (E89) oraz serii 7 (F01/F02)

    

Tłumiki oraz podwójne tłumiki

 

Tłumik z chromowaną przyciętą końcówką „Racing Evo"

Tylne tłumiki sportowe AC Schnitzer są tworzone z nieskazitelnej stali V2A wysokiej jakości oraz są dopełnione przyciętymi końcówkami chromowanej rury wydechowej. Sportowy wygląd tej przyciętej rury wydechowej wizualnie ulepsza Państwa pojazd.

 

Podwójny tłumik z chromowaną rurą wydechową "Sport"

Podwójny tłumik z rurami wydechowymi „Sport" , - dla BMW serii 3 (F30, F31), serii 5 (F10/F11/F07), M5 (F10), serii 6 (F12, F13, F06), M6 (F12/F13/F06) oraz serii 7 (F01/F02)
 

 

Podwójny tłumik z chromowaną rurą wydechową „Sports Trim"

Podwójny tłumik z rurami wydechowymi
„Sports Trim", -     
    dla BMW serii 5 (F10/F11/F07), M5 (F10), serii 6 (F12, F13, F06), M6 (F12/F13/F06), serii 7 (F01/F02) oraz X5 M (E70), X6 M (E71) i M6 (E63, E64)
     

 

Podwójny tłumik z chromowaną przyciętą końcówką "Racing"

Sportowe i podwójne sportowe tłumiki z przyciętymi chromowanymi końcówkami „Racing" dla BMW serii 1, serii 3, serii 4 (wszystkie modele), X3 (F25), Z4 (E89)
-    oraz dla MINI (R56/R57/R58/R59)

 

Podwójny tłumik z chromowaną przyciętą końcówką „Racing"

Tłumik i podwójny tłumik z przyciętymi chromowanymi końcówkami „Racing", 
-    dla BMW X5 (F15,E70) oraz X6 (E71)

 Usłysz różnicę pomiędzy  standardowym układem wydechowym a rozwiązaniem wydechowym AC Schnitzer. Kliknij w obrazek, aby przejść do naszych dźwięków oraz dźwiękowych obrazów wideo



Dowiedz się więcej na temat produktów AC Schnitzer u naszych doradców - zapraszamy do kontaktu.


WERSJE TŁUMIKÓW